Առաջարկի և պահանջարկի տեսություն:

  1.  Ինչ է պահանջարկը:

Պահանջարկ— ապրանքների ու ծառայությունների այն քանակն է, որը գնորդները ցանկանում են գնել տվյալ պահին, տվյալ գնով։ Պահանջարկի չափերը որոշվում են գնորդների վճարունակ հնարավորություններով, այսինքն՝ դրամական միջոցների այն գումարով, որով պետք է ապրանքներ գնվեն։

2․ Ներկայացնել պահանջարկի օրենքը:

3․Ինչ է առաջարկը:

Առաջարկ է կոչվում ապրանքների և ծառայությունների այն քանակը, որը պատրաստ են վաճառել արտահանողները որոշակի գնով, որոշակի ծավալով, որոշակի ժամանակահատվածի ընթացքում։

4․Ներկայացնել առաջարկի օրենքը:

Ինչքան բարձր է գինը, այնքան մեծ է արտադրության ծավալը։

5․Պահանջարկի և առաջարկի վրա ազդող գործոնները (գնային, ոչ գնային):

1․ Ուրիշ ապրանքների փոփոխությունը

2․ Ճյուղերի զարգացման հեռանկարները։

3․ Հարկերի և դուրացիաների մակարդակը։

4․ Բնական աղետների , քաղաքական, գործողությունների, պատերազմների ազդեցությունը առաջարկի կրճատման վրա։

6․Ներկայացնել առաջարկի և պահանջարկի կապը:

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s