Նարինջներ բոլորի համար

Կիսել կամ բաժին հանել երեխաների համար դժվար հասկացություն է , բայց սա երեխաները կհասկանան դեռ վաղ տարիքում։Այս գրքում մենք երեխաների հետ կուսումնասիրենք կիսելու, բաժանելու հասկացությունը Ջիմմի նրա ընտանիքի և ընկերների հետ։ Մենք գիրքը նաև կօգտագործենք նաև մաթեմաթիկական հասկացություններ սովորելու խթան։ Եկեք հիմա հասկանանք ինչ են հասկանում երեխաները նկարներից ։ Նկարին նայելով կարելի է մտածել, որ երեխան նարինջները թաքցրել է մեջքի հետևում, որովհետև չի ուզում կիսել դրանք,սակայն կարող ենք համոզված լինել, որ հենց այդպես է։ Այժմ եկեք տեսնենք երեխան կկարողանա արտաբերի նարինջ բառը։

Երեխային հարցեր՝

Ինչն է հեշտ ուրիշի հետ կիսել, ընկերովի։

Ինչն է դժվար ուրիշի հետ կիսվել, ընկերովի օգտագործել։

Արդյոք դա կախված է այն անձից , ում հետ կիսում ես։

Ինչպես ես զգում , երբ ինչ-որ մեկը քեզ ինչ-որ բան է տալիս իր ունեցածից։

Խաղ ՝ Որն է քո սիրած միրգը

Կազմեք պարզ մաթեմաաթիկական խնդիրներ իրենց սիրած մրգերով ըստ դիագրամի։

Հարցրեք երեխաներին, թե նրանք ինչ կանեին, եթե բավականաչափ միրգ չլիներ և ընտրությունը սահմանափակ լիներ։ եթե ինչ որ մեկի նախնտրաշ միրգը չլիներ երեխան ինչ կաներ։ Նա կկիսեր իր միրգը ինչ-որ մեկի հետ եթե եղածը բոլորին չբավականացներ։

Որն է այս վարժության նպատակը։ Այն զարգացնում է երեխաների դիագրամ կազմելու, թվային գրաճանաչության և հաշվելու հմտությունները։

Վարժություն․ Ունեցածը կիսելու ուրիշների հետ

Քննարկեք դեպքեր, երբ ինչ որ բան կիսել եք ինչ-որ մեկի հետ , օգտագործել միասին։ Ինչ էիք զգում այդ ժամանակ։

Քննարկեք դեպքեր, երբ ինչ որ մեկն է ինչ-որ բան կիսել ձեզ հետ կամ տվել՝ միասին օգտագործելու։ Ինչ էիք զգում այդ դեպքում։ Արդյոք դժվար է կիսելը, բաժին հանելը։ Ինչու։ Մեծահասակները միշտ ասում են երեխաններին, որ պետք է ունեցածից ուրիշին տալ։ Արդյոք մեշահասակները տալիս են իրենց ունեցածից մյուսներին։

Միասին պատմություն գրեք այս ամենի մասին։ Որից հետո երեխաները հարցազրույց կիրականացնեն ընտանիքի անդամների հետ արդյոք նրանք օգնել են ուրիշ մարդկանց ։ Դրանց հիման վրա գիրք կազմեք։

Որն է այս վարժության նպատակը։ Այն զարգացնում է երեխաների սոցիալական հմտությունները, սովորում է ճանաչել սեփական հույզերը և զարգացնում է նրանց լեզվական ու ձևավորող գրաճանության հմտությունները։

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s