Նախագիծ

Թեմա ՝ «Ե՞րբ է դա տեղի ունենում»:

Թիրախ:Սովորեցրեք երեխաներին տարբերել եղանակների նշանները: Բանաստեղծական բառի օգնությամբ ցույց տվեք տարբեր եղանակների գեղեցկությունը, բազմազանությունը սեզոնային երեւույթներև մարդկանց զբաղմունքը:

Դիդակտիկ նյութ:Յուրաքանչյուր երեխայի համար գարնանային, ամառային, աշնանային և ձմեռային բնապատկերներով նկարներ, եղանակների բանաստեղծություններ:

Մեթոդաբանությունը:Ուսուցիչը կարդում է բանաստեղծությունը, իսկ երեխաները ցույց են տալիս բանաստեղծության մեջ նշված սեզոնը պատկերող նկար:

Գարուն

Խոտի շեղբերն անցնում են արահետի մերձակայքում:

Բլրի բլրից հոսք է հոսում, և ձյունը ծառի տակ է:

Ամառ

Եվ պայծառ ու լայն

Մեր հանգիստ գետը:

Եկեք վազենք լողալու, ձկներով շաղ տալ …

Աշուն

Թառամում է և դեղնում, խոտը մարգագետիններում,

Դաշտերում միայն ձմեռն է կանաչում:

Ամպը ծածկում է երկինքը, արևը չի փայլում,

Քամին ոռնում է դաշտում

Անձրևը կաթում է:

Ձմեռ.

Կապույտ երկնքի տակ

Գերազանց գորգեր

Արևի տակ փայլող ձյունը սուտ է:

Թափանցիկ անտառը միայն սեւանում է,

Եվ զուգը կանաչ է դառնում սառնամանիքից,

Եվ գետը փայլում է սառույցի տակ:

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s