25․11․2021

1.Կարդացեք Ջ.Ռոդարու ,,Երևակայության քերականության,, հատվածը։

2.Գրեք որևէ վրիպակի պատմություն։

Մի վրիպակի պատմություն

Ամառ էր, մի հրաշալի ներդաշնակ օր։ Ծառերի վրա ծլծլվում էին ծիտիկները, մենք նստած էինք այգում և զրուցում էինք երեխաների հետ։ Երեխաներից մեկը պատմեց սեպտեմբեր ամսից , ասելով սեկտեմբեր՝ վրիպեց մենք ուղեցինք նրան նույն նախադասությունը կրկնելով, ուղակի այս անգամ սեպտեմբերը ճիշտ արտահայտելով։ Մի քանի պատմություներ լսելուց հետո երեխաներին կրկին խնդրեցինք որ հերթականությամբ ասեն սեպտեմբեր բառը երբ հասավ հերթը նրան բարեբախտաբար նա ճիշտ արտասանեց։
Երեխաները նաև վրիպում են այս բառերը՝

բնագիտություն- երեխաների մեծ մասը չի կարողանում արտասանել նկատել եմ խմբերում։

Սեպտեմբեր — սեկտեմբեր
Տավումա-ցավումա

Վրիպակից՝ պատմություն
Նորություն չէ, որ վրիպակից պատմություն կարող է ստացվել: ՙՄանկական՚ հորջորջված ՙսխալներից՚ շատերը վերլուծելիս միանգամայն ուրիշ բան է մեջտեղ գալիս` ինքնուրույն ստեղծագործություն, որի միջոցով երեխաներն անծանոթ իրականությունն են յուրացնում: Ցանկացած սխալ մի պատմություն հորինելու հնարավորություն է: Ամեն ինչից զատ` սխալների վրա ծիծաղելն արդեն իսկ դրանցից ձերբազատվել է նշանակում: Ըստ հին ասացվածքի` ՙՍխալների վրա սովորում ենք՚: Նորովի` դա կարող էր այսպես հնչել. ՙՍխալների վրա ստեղծագործորեն երևակայել ենք սովորում՚: Ի՞նչ է ՙհույթը՚: Գուցե դա հյութից ավելի քաղցր, խմելիս երեխաների շուրթերի կողքով ծորացող, համը շատ ավելի երկար պահող հեղո՞ւկ է: ( Տե՜ս Ստեղծագործական սխալը):

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s