Բնագիտական- նախագիծ

Անուն՝ Ստվերը մեզ հետ

Դաստիարակներ՝

Նարինե Մակարյան

Էլինա Հակոբյան

Խնդիր

1․ Երեխաների մոտ զարգացնել լեզվական, տարածական տրամաբանական, մարմնաշարժողական մտածողությունը։

2․ Դիտարկել մեր իսկ ստվերը արևի տակ։

Նպատակը՜ Բացատրել աշակերտներին ստվերի առաջացման պատճառները:

Ընթացքը՝


Լեզվական մտածողություն
Դաստիարակը երեխաների հետ զրուցում է լույսի եւ ստվերի մասին:

Տրամաբանական֊ մաթեմատիկական, միջաձնային մտածողություն։
Մանկավարժը երեխաներին բաժանում է խմբերի եւ նրանց տափս ստվարաթղթից կտրտված տարբեր պատկերներ: Երեխաներն ուշադիր նայում են գրատախտակին փակցված մեծ պլակատի վրա նույն պատկերների ստվերային ուրվագծերին եւ քննարկելուց հետո իրենց ունեցած պատկերները սեղանին դասավորում են նույն հերթականությամբ:


Մարմնաշարժողական.
Երեխաներն իրենց ձեռքերը պահում են լապտերի կամ արեւի լույսի հոսքի դիմաց եւ համոզվում, որ ստվերը հիշեցնում է լույսի ճանապարհը փակող առարկային. տվյալ դեպքում ձեռքի ափին, մատներով ստեղծած ֆիգուրին եւ այլն:
Ներա կն ա յին մտածողության
Երեխաները տանը էլեկտրական կամ արեւի լույսի տակ տարբեր առարկաներ
են պահում եւ փորձում ուրվագծել դրանց ստվերը:

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s